Bezpłatny webinar

12 marca 2025 (środa)*

16 ścieżek do sukcesu na LinkedInie

Odkryj swoją najlepszą strategię rozwoju marki osobistej

Prowadzący:

Adrian Gamoń
Strateg komunikacji marki i ekspert od platformy LinkedIn

Godzina: 10:00

.

Czas trwania: 60 min.

+ 30 min. sesji pytań i odpowiedzi

Forma webinaru: online

„na żywo”

Zapisz się na bezpłatny webinar

Po naciśnięciu „Zapisz mnie na webinar” otrzymasz na swój adres e-mail prośbę o potwierdzenie zapisu na webinar. Jeśli nie potwierdzisz, Twój adres nie zapisze się w naszej bazie i nie będziesz mógł uczestniczyć w webinarze. Jeśli chcesz wziąć udział w webinarze, a nie chcesz wyrażać zgody marketingowej napisz na sklep@marketerplus.pl, aby otrzymać ofertę zakupu dostępu do webinaru. W e-mailu potwierdzającym znajdziesz wszelkie dodatkowe informacje o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych.

O webinarze:

Wielu profesjonalistów próbuje budować markę na LinkedInie metodą prób i błędów, kopiując działania innych. Brakuje im spójnej strategii dopasowanej do własnych predyspozycji i celów biznesowych.
Podczas webinaru poznasz autorską metodę 16 ścieżek, która pomoże Ci świadomie wybrać najskuteczniejszą dla Ciebie drogę rozwoju na LinkedInie. W ten sposób Twoje działania w końcu zaczną przynosić efekty oraz przestaniesz przepalać czas i energię na nieskuteczne wpisy.

Czego dowiesz się podczas webinaru:

Jak świadomie wybrać najlepszą dla siebie ścieżkę rozwoju na LinkedInie.

Które taktyki najlepiej pasują do Twojej osobowości i celów biznesowych.

Jak łączyć różne ścieżki rozwoju dla maksymalnych rezultatów.

Dlaczego niektóre działania na LinkedInie nie przynoszą oczekiwanych efektów.

Jak zbudować strategię obecności zgodną z Twoimi naturalnymi predyspozycjami.

^Szybko^ ^Praktycznie^ ^Konkretnie^ ^Szybko^ ^Praktycznie^ ^Konkretnie^
^Szybko^ ^Praktycznie^ ^Konkretnie^ ^Szybko^ ^Praktycznie^ ^Konkretnie^

W programie webinaru:

  1. Wprowadzenie do metody 16 ścieżek – poznaj fundamenty skutecznego personal brandingu na LinkedInie.
  2. Odkryj swoją idealną ścieżkę rozwoju – jak dopasować strategię do Twoich predyspozycji i celów.
  3. Praktyczny przewodnik po 4 głównych kategoriach rozwoju marki osobistej:
    • ścieżki kreacji i ekspertyzy,
    • ścieżki budowania relacji,
    • ścieżki przywództwa myśli,
    • ścieżki aktywizacji społeczności.
  4. Synergia ścieżek – jak łączyć różne taktyki dla maksymalnych rezultatów.
  5. Case studies i przykłady.
  6. Co jeszcze warto uwzględnić w swojej strategii?
  7. Sesja Q&A – odpowiedzi na Twoje pytania

Korzyści z udziału w webinarze:

Webinar zaczyna się za:

dni
godzin
minut
sekund

Kto skorzysta na udziale w webinarze

Menedżerowie.
Przedsiębiorcy.
Eksperci z różnych branż.
Freelancerzy.

Webinar prowadzi

Adrian Gamoń

Strateg komunikacji marki i ekspert od platformy LinkedIn

Strateg komunikacji marki i ekspert od LinkedIna z 15-letnim doświadczeniem w transformacji marek osobistych i biznesowych. Twórca metody 16 ścieżek rozwoju marki osobistej oraz opiekun merytoryczny kierunku Social Media & Content Marketing na AGH w Krakowie. Współautor „Biblii e-biznesu 3.0” i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce i na świecie 2025”.

Co warto zrobić przed webinarem:

Jeśli jeszcze go nie masz, załóż konto na LinkedInie – będziemy odnosić się do praktycznych przykładów.

Określ 2–3 główne cele swojej obecności na LinkedInie.

Przygotuj wyniki testu osobowości (MBTI/NERIS), archetypu lub talentów Gallupa – pozwoli to lepiej dopasować Twoją optymalną ścieżkę rozwoju (opcjonalne).

Oprócz tego jeszcze przed webinarem zastanów się i spisz, o co chcesz zapytać w sesji Q&A z naszym ekspertem. Wcześniejsze przygotowanie pytań i przykładów problemów z zakresu tematyki webinaru pozwoli Ci efektywnie wykorzystać czas poświęcony na szkolenie i wyciągnąć z niego więcej.

Ważne informacje:

Webinar jest darmowy.
Liczba uczestników jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Link do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają mailowo w dniu webinaru.

Po zakończeniu webinaru osoby zarejestrowane otrzymają dostęp do nagrania. Będą go również mogli obejrzeć subskrybenci newslettera „E-commerce w Praktyce” i „Marketer+”, a także prenumeratorzy obydwu magazynów.

*

Jeśli nie pasuje Ci termin, zapisz się na newsletter, po spotkaniu prześlemy link do nagrania. Nagranie będzie też dostępne dla wszystkich prenumeratorów „Marketera+” – znajdziesz je na swoim koncie prenumeratora na MarketerPlus.pl.