Bezpłatny webinar

25 lutego 2025 (wtorek)*

Efektywny copywriting z AI

Jak szybko i sprawnie tworzyć treści ze sztuczną inteligencją

Prowadząca:

Patrycja Grzelczak
Specjalistka od angażujących tekstów i przyjaznego języka.

Godzina: 10:00

.

Czas trwania: 45 min.

+ 15-30 min. sesji pytań i odpowiedzi

Forma webinaru: online

„na żywo”

Zapisz się na bezpłatny webinar

Po naciśnięciu „Zapisz mnie na webinar” otrzymasz na swój adres e-mail prośbę o potwierdzenie zapisu na webinar. Jeśli nie potwierdzisz, Twój adres nie zapisze się w naszej bazie i nie będziesz mógł uczestniczyć w webinarze. W e-mailu potwierdzającym znajdziesz wszelkie dodatkowe informacje o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych.

O webinarze:

Przychodzi copywriter do sztucznej inteligencji i… oczekuje niemożliwego. Domaga się genialnych sloganów i nieszablonowych pomysłów na kampanię, podczas gdy nie odrobił wcześniej pracy domowej. Albo skacze z narzędzia na narzędzie, zapoznając się z każdym tylko pobieżnie.

Odpowiedzi m.in. na te pytania udzieli Patrycja Grzelczak – specjalistka od angażujących tekstów i przyjaznego języka. W trakcie webinaru dowiesz się, jak efektywnie i kreatywnie wykorzystać AI w copywritingu, aby stało się ono wartościowym asystentem, a nie tylko narzędziem do przypadkowego generowania tekstów. Weź udział w godzinnym spotkaniu i dowiedz się, jak szybko i sprawnie rozmawiać ze sztuczną inteligencją.

Wszystko w przystępnej formule.

Czego dowiesz się podczas webinaru:

Co decyduje o tym, że niektórzy copywriterzy stają się dzięki AI szybcy (i kreatywni), a inni tylko wściekli.

Gdzie umieścić w narzędziach AI bazę wiedzy o swoim języku, marce i produktach, aby sprytnie po nie sięgać.

Dlaczego bez odrobienia pracy domowej w postaci nauczenia AI naszego tone of voice nie można liczyć na spektakularne wyniki.

Jakie metody zwiększą skuteczność Twoich promptów.

^Szybko^ ^Praktycznie^ ^Konkretnie^ ^Szybko^ ^Praktycznie^ ^Konkretnie^
^Szybko^ ^Praktycznie^ ^Konkretnie^ ^Szybko^ ^Praktycznie^ ^Konkretnie^

W programie webinaru:

  1. Metody pracy z AI – prompty, szablony, asystenci i reszta ferajny. Charakterystyka korzystania z każdej metody i wskazówki, kiedy po którą sięgać.
  2. Podstawy udanej współpracy copywritera ze sztuczną inteligencją.
  3. Zastosowanie AI w copywritingu – od researchu, przez modyfikację treści, po zaawansowane techniki kreatywne.
  4. Garść porad, jak rozmawiać z AI, aby sprostać wygórowanym oczekiwaniom „ludzi z kreacji”, w tym prompt doskonały.

Każdy uczestnik otrzyma dodatkowo:

Webinar zaczyna się za:

dni
godzin
minut
sekund

Kto skorzysta na udziale w webinarze

Copywriterzy.
Blogerzy.
Influencerzy.
Redaktorzy.
Marketerzy.
Przedsiębiorcy.
Wszyscy zainteresowani tematyką AI.

Webinar prowadzi

Patrycja Grzelczak

Specjalistka od angażujących tekstów i przyjaznego języka.

Wieloletnia head of copy w agencjach marketingowych i employer brandingowych. W pracy łączy kreatywność z nowymi technologiami. Lubi dzielić się wiedzą podczas szkoleń, m.in. z wykorzystania AI w tworzeniu contentu, a także z kreatywnego copywritingu na Uniwersytecie SWPS. Z wykształcenia dziennikarka. Przetłumaczyła autobiografię amerykańskiego prezydenta i od tamtej pory impossible is nothing. Fanka sloganów reklamowych, gier słownych i Pumpkin Spice Latte.

Co warto zrobić przed webinarem:

Załóż konto ChatGPT i/lub w innych narzędziach, np. Jasper (7-dniowy bezpłatny okres próbny).

Oprócz tego jeszcze przed webinarem zastanów się i spisz, o co chcesz zapytać w trakcie sesji Q&A z naszą ekspertką. Wcześniejsze przygotowanie pytań i przykładów problemów z zakresu tematyki webinaru pozwoli Ci efektywnie wykorzystać czas poświęcony na szkolenie i wyciągnąć z niego więcej.

Ważne informacje:

Webinar jest darmowy.
Liczba uczestników jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Link do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają mailowo w dniu webinaru.
Po zakończeniu webinaru osoby zarejestrowane otrzymają dostęp do nagrania. Będą go również mogli obejrzeć subskrybenci newslettera „E-commerce w Praktyce” i „Marketer+”, a także prenumeratorzy obydwu magazynów.

*

Jeśli nie pasuje Ci termin, zapisz się na newsletter, po spotkaniu prześlemy link do nagrania. Nagranie będzie też dostępne dla wszystkich prenumeratorów „Marketera+” – znajdziesz je na swoim koncie prenumeratora na MarketerPlus.pl.