Bezpłatny webinar

18 lutego 2025 (wtorek)*

Sztuka obsługi klienta online

Jak budować reputację i relacje w mediach społecznościowych

Prowadzący:

Wojciech Biendzio
Właściciel agencji marketingowej Bien Agencja
Karol Gagatko
Head of communication w agencji Plej
Eliza Grycner
Product marketing manager w NapoleonCat

Godzina: 10:00

.

Czas trwania: 45 min.

+ 15 min sesji pytań i odpowiedzi

Forma webinaru: online

„na żywo”

Zapisz się na darmowy webinar

Webinar organizowany jest wspólnie przez wydawcę „Marketer+” oraz partnera Napoleon Sp. z o.o..

Webinar jest bezpłatny dla osób, które wyrażą zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych od obu w/w partnerów. Jeśli chcesz wziąć udział w webinarze, a nie chcesz wyrażać zgód marketingowych napisz na sklep@marketerplus.pl, aby otrzymać ofertę zakupu dostępu do webinaru. Po naciśnięciu „Zapisz mnie” otrzymasz na swój adres e-mail prośbę o potwierdzenie zapisu na newsletter Grupy Marketer oraz Cube Group Spółka Akcyjna. Jeśli nie potwierdzisz, Twój adres nie zapisze się w naszej bazie i nie będziesz mógł uczestniczyć w webinarze. W e-mailu potwierdzającym znajdziesz wszelkie dodatkowe informacje o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych.

O webinarze:

Jak budować silne relacje z klientami w social mediach? W jaki sposób zarządzać interakcjami bez chaosu i wykorzystywać dane do tworzenia skutecznych strategii?

Dowiedz się wszystkiego, czego potrzebujesz, aby usprawnić swoje działania w mediach społecznościowych i zwiększyć efektywność. Wiedza ze spotkania pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż, a Twoje działania w mediach społecznościowych zaczną w końcu przynosić oczekiwane rezultaty

W trakcie webinaru pojawią się dane z najnowszego, autorskiego badania rynkowego zrealizowanego przez Norstat specjalnie dla NapoleonCat „From Likes to Loyalty: How social media affects buying decisions”.

Czego dowiesz się podczas webinaru:

Co jest kluczem do budowania pozytywnych relacji z klientami w social mediach

Jak automatyzacja moderacji pozwala skutecznie zarządzać kryzysami i redukować koszty oraz obciążenie zespołów.

Jak dane analityczne, takie jak sentyment i działania konkurencji, mogą być nieocenionym narzędziem w podejmowaniu świadomych i efektywnych decyzji.

Jak skutecznie pogodzić różne cele, aby Twoje social media działały kompleksowo.

^Szybko^ ^Praktycznie^ ^Konkretnie^ ^Szybko^ ^Praktycznie^ ^Konkretnie^
^Szybko^ ^Praktycznie^ ^Konkretnie^ ^Szybko^ ^Praktycznie^ ^Konkretnie^

W programie webinaru:

Wojciech Biendzio:

Social media bez opóźnień – protipy w skutecznej moderacji

Szybkość i spójność w moderacji są niezwykle istotne w budowaniu silnych relacji z klientami. To podstawa pracy zespołów obsługi klienta działających w mediach społecznościowych. Wiem, jak rozmawiać z klientami i pokażę Ci, co sprawdza się zawsze, co – czasem, a co – nigdy.
Poznasz także (lub uaktualnisz) skuteczne techniki moderacji, które pomogą Ci efektywnie zarządzać interakcjami z użytkownikami, minimalizować ryzyko kryzysów i zapewnić lepsze doświadczenia klienta.

Karol Gagatko:

Automoderacja w social mediach – klucz do zarządzania kryzysami

W życiu każdej agencji zdarzają się sytuacje, w których ręczne moderowanie gwałtownego napływu interakcji przerasta możliwości standardowego zespołu moderacyjnego. Pojawia się dylemat: utrzymać wysoki poziom obsługi czy kontrolować koszty? Po latach pracy ma już na to swoje wypróbowane metody i automoderacja jest jedną z nich.
Zobacz, jak pozwala ona nam skutecznie godzić oba cele: utrzymać zarówno najwyższą jakość obsługi, jak i koszty na optymalnym poziomie, a w bonusie zadbać też o dobrostan naszych pracowników.

Eliza Grycner:

Strategia social media – jak wykorzystać dane o sentymencie i konkurencji?

W pracy moderatorów nie powinno być miejsca na zgadywanie czy decyzje oparte na „mi się wydaje”. A jednak często to one zastępują konkretne wnioski z dotychczasowych działań. Są proste sposoby na to, jak szybko wyciągać dane i rekomendacje z tego, co już masz – efektów dotychczasowej pracy.
Analityka mediów społecznościowych może stać się Twoim najważniejszym sprzymierzeńcem w budowaniu relacji z klientami. Zobacz, jak wykorzystać dane o sentymencie, konkurencji (i inne) do podejmowania lepszych decyzji: od codziennej pracy aż po długofalowe strategie.

Każdy uczestnik otrzyma dodatkowo:

Webinar zaczyna się za:

dni
godzin
minut
sekund

Kto skorzysta na udziale w webinarze

Firmy e-commerce.
Agencje marketingowe.
Duże brandy usługowe.
Franczyzy.
Specjaliści ds. mediów społecznościowych.
Marketerzy i twórcy treści.

Webinar poprowadzą

Wojciech Biendzio

Właściciel agencji marketingowej Bien Agencja

Specjalista marketingu internetowego z ponad dekadą doświadczenia. Jako właściciel Bien Agencji wraz ze swoim zespołem tworzy i wdraża kompleksowe strategie obecności firm w mediach społecznościowych. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych, wykorzystując najnowsze trendy i narzędzia digital marketingu. W trakcie swojej kariery Wojciech przeprowadził szkolenia z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku dla ponad 400 firm, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Jako szkoleniowiec współpracuje z „Marketerem+” – czołowym magazynem dla marketerów w Polsce.

Karol Gagatko

Head of communication w agencji Plej

Ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych i komunikacji cyfrowej. Jako head of communication w agencji Plej zarządza 23-osobowym zespołem specjalistów. Odpowiada za strategie komunikacyjne, rozwój portfela klientów oraz analizę i optymalizację efektywności. Jego projekty regularnie plasują się wysoko w branżowych rankingach, a zespoły, w których pracował, zdobyły 6 Złotych Spinaczy i 2 Złote Statuetki Effie Awards. Realizował działania promocyjne i komunikacyjne dla Poland’Rock Festival, Finałów WOŚP czy Festiwalu Sektor 3.0. Chętnie dzieli się wiedzą jako prelegent na licznych konferencjach i warsztatach, m.in. podczas Czwartków Social Media, TechKlubów, Content Espresso oraz Digital Workplace Meetup. Prowadzi również szkolenia dla organizacji takich jak Eurodesk, Fundacja FRSI, Fundacja Think! czy Sektor 3.0.

Eliza Grycner

Product marketing manager w NapoleonCat

Specjalistka w dziedzinie marketingu produktu i szkoleń. Zajmuje się opracowywaniem strategii marketingowych, które zwiększają zaangażowanie i lojalność użytkowników. Bogate doświadczenie na rynkach międzynarodowych oraz wykształcenie psychologiczne sprawiają, że Eliza dokładnie wie, co zrobić, aby napędzać sprzedaż i zjednać sobie serca klientów. Eliza jest również specjalistką od wystąpień publicznych i treści video, która dzięki znakomitym umiejętnościom w zakresie storytellingu sprawi, że nawet najnudniejszy produkt czy usługa staną się sexy. Prywatnie miłośniczka psów, medytacji i dobrej kuchni.

Co warto zrobić przed webinarem:

Jeszcze przed webinarem zastanów się i spisz, o co chcesz zapytać w sesji Q&A z naszymi ekspertami. Wcześniejsze przygotowanie pytań i przykładów problemów z zakresu tematyki webinaru pozwoli Ci efektywnie wykorzystać czas poświęcony na szkolenie i wyciągnąć z niego więcej.

Ważne informacje:

Webinar jest darmowy.
Liczba uczestników jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Link do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają mailowo w dniu webinaru.
Po zakończeniu webinaru osoby zarejestrowane otrzymają dostęp do nagrania. Będą go również mogli obejrzeć subskrybenci newslettera „E-commerce w Praktyce” i „Marketera+”, a także prenumeratorzy obydwu magazynów.

*

Jeśli nie pasuje Ci termin, zapisz się na newsletter, po spotkaniu prześlemy link do nagrania. Nagranie będzie też dostępne dla wszystkich prenumeratorów „Marketera+” – znajdziesz je na swoim koncie prenumeratora na MarketerPlus.pl.