.
+ 15 min sesji pytań i odpowiedzi
„na żywo”
Webinar jest bezpłatny dla osób, które wyrażą zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych od obu w/w partnerów. Jeśli chcesz wziąć udział w webinarze, a nie chcesz wyrażać zgód marketingowych napisz na sklep@marketerplus.pl, aby otrzymać ofertę zakupu dostępu do webinaru. Po naciśnięciu „Zapisz mnie” otrzymasz na swój adres e-mail prośbę o potwierdzenie zapisu na newsletter Grupy Marketer oraz Cube Group Spółka Akcyjna. Jeśli nie potwierdzisz, Twój adres nie zapisze się w naszej bazie i nie będziesz mógł uczestniczyć w webinarze. W e-mailu potwierdzającym znajdziesz wszelkie dodatkowe informacje o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych.
Jak budować silne relacje z klientami w social mediach? W jaki sposób zarządzać interakcjami bez chaosu i wykorzystywać dane do tworzenia skutecznych strategii?
Dowiedz się wszystkiego, czego potrzebujesz, aby usprawnić swoje działania w mediach społecznościowych i zwiększyć efektywność. Wiedza ze spotkania pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż, a Twoje działania w mediach społecznościowych zaczną w końcu przynosić oczekiwane rezultaty
W trakcie webinaru pojawią się dane z najnowszego, autorskiego badania rynkowego zrealizowanego przez Norstat specjalnie dla NapoleonCat „From Likes to Loyalty: How social media affects buying decisions”.
Szybkość i spójność w moderacji są niezwykle istotne w budowaniu silnych relacji z klientami. To podstawa pracy zespołów obsługi klienta działających w mediach społecznościowych. Wiem, jak rozmawiać z klientami i pokażę Ci, co sprawdza się zawsze, co – czasem, a co – nigdy.
Poznasz także (lub uaktualnisz) skuteczne techniki moderacji, które pomogą Ci efektywnie zarządzać interakcjami z użytkownikami, minimalizować ryzyko kryzysów i zapewnić lepsze doświadczenia klienta.
W życiu każdej agencji zdarzają się sytuacje, w których ręczne moderowanie gwałtownego napływu interakcji przerasta możliwości standardowego zespołu moderacyjnego. Pojawia się dylemat: utrzymać wysoki poziom obsługi czy kontrolować koszty? Po latach pracy ma już na to swoje wypróbowane metody i automoderacja jest jedną z nich.
Zobacz, jak pozwala ona nam skutecznie godzić oba cele: utrzymać zarówno najwyższą jakość obsługi, jak i koszty na optymalnym poziomie, a w bonusie zadbać też o dobrostan naszych pracowników.
W pracy moderatorów nie powinno być miejsca na zgadywanie czy decyzje oparte na „mi się wydaje”. A jednak często to one zastępują konkretne wnioski z dotychczasowych działań. Są proste sposoby na to, jak szybko wyciągać dane i rekomendacje z tego, co już masz – efektów dotychczasowej pracy.
Analityka mediów społecznościowych może stać się Twoim najważniejszym sprzymierzeńcem w budowaniu relacji z klientami. Zobacz, jak wykorzystać dane o sentymencie, konkurencji (i inne) do podejmowania lepszych decyzji: od codziennej pracy aż po długofalowe strategie.
Ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych i komunikacji cyfrowej. Jako head of communication w agencji Plej zarządza 23-osobowym zespołem specjalistów. Odpowiada za strategie komunikacyjne, rozwój portfela klientów oraz analizę i optymalizację efektywności. Jego projekty regularnie plasują się wysoko w branżowych rankingach, a zespoły, w których pracował, zdobyły 6 Złotych Spinaczy i 2 Złote Statuetki Effie Awards. Realizował działania promocyjne i komunikacyjne dla Poland’Rock Festival, Finałów WOŚP czy Festiwalu Sektor 3.0. Chętnie dzieli się wiedzą jako prelegent na licznych konferencjach i warsztatach, m.in. podczas Czwartków Social Media, TechKlubów, Content Espresso oraz Digital Workplace Meetup. Prowadzi również szkolenia dla organizacji takich jak Eurodesk, Fundacja FRSI, Fundacja Think! czy Sektor 3.0.
Copyrights © 2025 Marketer+ | Polityka prywatności